Ekaineko Jarduerak

Jardueren Describapena: 1.-2. DBH3.-4.-Batxilergoa

Mailak:

1AG2 AG3AG4AGBatxilergoa AG

1D2D3D4DBatxilergoa D

1. DBH

 AG ereduak

6

7

8

11

12

13

14

8:30-11:15

Trivial/Kahoot tailerra

Aurrehistoria

Aintzira Botanikoa

StopMotion/Scratch

Mendi-ibilaldia

Bideberri

Trivial/Kahoot tailerra

Joku Hezigarriak

11:45-14:30

Bizikidetza: Wonder

Lehen sorospenak

Bideberri

Antzerkia Ingelesez/Cuisine

StopMotion/Scratch

Musika Zuzenean

D eredua

6

7

8

11

12

13

14

8:30-11:15

Trivial/Kahoot tailerra

Lehen sorospenak

Aurrehistoria

Bideberri

Mendi-ibilaldia

Antzerkia Ingelesez/Cuisine

Aintzira Botanikoa

Joku Hezigarriak

11:45-14:30

StopMotion/

Scratch/

cooking

Bideberri

StopMotion/

Scratch/

Cooking

Trivial/Kahoot tailerra

Bideberri

Musika Zuzenean

2. DBH

AG ereduak

6

7

8

11

12

13

14

8:30-11:15

Lehen sorospenak

Scratch

Port Aventura

Bideberri

Txalaparta/Cooking

Mendi-ibilaldia

Bideberri

Joku Hezigarriak

Decathlon

11:45-14:30

Bideberri

Cineforum

Fraktalak

Bideberri

Scratch/Cuisine

Bizikidetza: Wonder

Musika Zuzenean

D eredua

6

7

8

11

12

13

14

8:30-11:15

Bideberri

Cineforum

Port Aventura

Fraktalak

Bideberri

Mendi-ibilaldia

Scratch/Cuisine

Bizikidetza: Wonder

Decathlon

11:45-14:30

Lehen sorospenak

Scratch

Bideberri

Cooking/Txalaparta

Bideberri

Joku Hezigarriak

Musika Zuzenean

Jarduerek, ez bada kontrakoa esaten, 2 ordu eta 45 minutuko iraupena izango dute.

  • Lehen Sorospenak Tailerra: kolpeak, zauriak, eztarrian gelditzeak, intoxikazioak, bihotz-birika suspertze kasuetarako larrialdietako oinarrizko tekniketan formakuntza. Eskola erizaina eta irakaslegoaren laguntzarekin (bideoak eta praktikak) egingo da.
  • Bideberri: “Desegituratutako basoa”:  ikertze eta jolas eremu bat sortzeko asmoarekin, eskulana tailerra (hareatza bat sortu, jolas estrukturak egin, eserlekuak egin, palets erabiliz etxetxoak eraiki, eta abar ) Hau Lakuaren inguruan (Ciibibox atzean eta Antzara eraikinean) egingo da eta aldi berean baratzan lan egindo da. Bideberrikoek eta irakaslegoak egingo dute. Kurtsoaren arabera saio batzuk izango dira.
  • Antzerkia ingelesez: Ingeleseko ahozko gaitasuna lantzeko Shakespeare, Wilde eta abarren klasikoen antzezlanak irakurriz. Bi saio Ingelesa departamentuak koordinatuta.
  • Botanika ateraldia: Lakua eta ur deposituetako zuhaitzak identifikatu gako dikotomikoak erabiliz (ARBOLAPP aplikazioa), mapa batean geolokalizazioa, espezie desberdinei buruzko informazioa bilatu eta Drive dokumentu batean jarri. Denbora badago, datuak blog batean sartuko dira. Goiz osorako jarduera. Biologia departamentuak antolatuta.
  • Historiaurrea bizi: tresnak egiteko eta sua egiteko  oinarrizko teknikak ezagutu , historiaurreko artea landu, eta abar. Geografia eta Historia departamentuak antolatuta.
  • Scratch: programazioaren oinarriak landu. Teknologia departamentuak antolatuta.
  • Zineforum: desberdintasunari errespetua. “Wonder” (2017) pelikula ikusi eta gero landu. Bizikidetza batzordeak antolatuta.
  • Txalaparta tailerra: tresna ezagutu eta nola jotzen den ikasi. Talde txikiak (12-15 pertsona) Musika departamentuak antolatuta.
  • Musika zuzenean: musika tresnaren bat jotzen duten ikasleek hitzaldi bat emango dute eta gero guztiontzat joko dute. Musika departamentuak antolatuta.
  • Mendillorrin barna ibiltaritza: MendizMendi taldeak eta gure irakasle batzuek prestatutako ibilbide bat egin. 8:30tik 14:30ak arte. Hamaiketakoa, edaria, eguzkitarako babesa eta arropa eta oinetako erosoak eraman.
  • Stop Motion tailerra: Bi saio. Segidako irudi finkoak egin. Plastika departamentuak antolatuta
  • Fraktalak eraiki: Geometria, Matematika eta Marrazketa Teknikoa konbinatzen dituen jarduera. Matematika departamentuak antolatuta.
  • Joku hezitzaileak: mahai-joko desberdinak erabili. Departamento batzuk antolatuta.
  • Dekathlon: Kirol alternatibo eta gutxienenak praktikatuz txapelketa txiki bat egin.
  • Sukadaritza tailerra frantsesez: Frantziako plater batzuk sukaldatu.

3. DBH

AG ereduak

6

7

8

8:30 – 11

Trivial/Kahoot tailerra

Antzerkia Ingelesez

Jaten duguna gara

Historiako Emakumeak

12 – 14:30

Eco-hilekoa

Toponimia

Kutxen eskalada

Scratch

Eco-hilekoa

Scape Room

Antzerkia Ingelesez

ZinemaLaborategia

11

12

13

14

8:30 – 11

Bizikleta irteera

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Mendi-ibilia

Palmako Olioa

Fisika eta Kimika Laborategia

Fitness

Olimpiada Informatikoa

Pildora Zientifiko-Kulturalak

12 – 14:30

Help-NA

Antzerkia Ingelesez

Trans-formatzen hitzaldia

Antzerkia Ingelesez

Trvial/Kahoot tailerra

Musika Zuzenean

ZinemaLaborategia

D eredua

6

7

8

8:30 – 11:15

Scape Room

Scratch

Historiako Emakumeak

14:45 – 14:30

Eco-hilekoa

Toponimia

Kutxen eskalada

Eco-hilekoa

Trivial/Kahoot tailerra

ZinemaLaborategia

11

12

13

14

8:30 – 11:15

Bizikleta irteera

Help-NA

Mendi-ibilia

Trivial/Kahoot tailerra

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Fitness

Pildora Zientifiko-Kulturalak

14:45 – 14:30

Scape Room

Trans-formatzen hitzaldia

Olimpiada Informatikoa

Musika Zuzenean

ZinemaLaborategia

4. DBH

AG ereduak

6

7

8

8:30 – 11

Trivial/Kahoot tailerra

Antzerkia Ingelesez

Ezkabako GRrako irteera

PortAventura

Somos lo que comemos

Historiako Emakumean

12 – 14:30

Eco-hilekoa

Toponimia

AppInventor

Kutxen eskalada

Scratch

Eco-hilekoa

Scape Room

Antzerkia Ingelesez

ZinemaLaborategia

11

12

13

14

8:30 – 11

Bizikleta irteera

Goniómetro

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Madrilera Irteera

Madrilera Irteera

Mendi-ibilia

Fisika eta Kimika Laborategia

Olimpiada Informatikoa

Fitness

Pildora Zientifiko-Kulturalak

12 – 14:30

Help-NA

Antzerkia Ingelesez

Trans-formatzen hitzaldia

Antzerkia Ingelesez

Trivial/Kahoot

Musika Zuzenean

ZinemaLaborategia

D eredua

6

7

8

8:30 – 11:15

Scape Room

Antzerkia Ingelesez

Ezkabako GRrako irteera

PortAventura

Scratch D

Historiako Emakumean

Goniómetro

14:45 – 14:30

Eco-hilekoa

Toponimia

AppInventor

Kutxen eskalada

Eco-hilekoa

Trivial/Kahoot tailerra

ZinemaLaborategia

11

12

13

14

8:30 – 11:15

Bizikleta irteera

Help-NA

Madrilera Irteera

Madrilera Irteera

Mendi-ibilia

Trivial/Kahoot tailerra

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Fitness

Pildora Zientifiko-Kulturalak

14:45 – 14:30

ScapeRoom

Trans-formatzen hitzaldia

Olimpiada Informatikoa D

Musika Zuzenean

ZinemaLaborategia

Batxilergoa

AG ereduak

6

7

8

8:30 – 11

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Ezkabako GRrako irteera

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Historiako Emakumean

12 – 14:30

AppInventor

Eco-hilekoa

Toponimia

Kutxen eskalada

Eco-hilekoa

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Scape Room

ZinemaLaborategia

11

12

13

14

8:30 – 11

Bizikleta irteera

Madrilera Irteera

Madrilera Irteera

Mendi-ibilia

Fitness Day

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Salida a Zumaia

12 – 14:30

Help-NA

Trans-formatzen hitzaldia

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Olimpiada Informatikoa

Musika Zuzenean

ZinemaLaborategia

D eredua

6

7

8

8:30 – 11

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Scape Room

Ezkabako GRrako irteera

Scratch

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Historiako Emakumean

12 – 14:30

AppInventor

Eco-hilekoa

Toponimia

Kutxen eskalada

Eco-hilekoa

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

ZinemaLaborategia

11

12

13

14

8:30 – 11

Bizikleta irteera

Help-NA

Madrilera Irteera

Madrilera Irteera

Mendi-ibilia

Fitness

Pildora Zientifiko-Kulturalak D

Pildora Zientifiko-Kulturalak

Zumaiara irteera

12 – 14:30

Scape Room

Trans-formatzen hitzaldia

Marrazketa Teknikoa/Matematika 0 ikasturtea

Olimpiada Informatikoa D

Musika Zuzenean

ZinemaLaborategia

Jarduerek, ez bada kontrakoa esaten, 2 ordu eta 45 minutuko iraupena izango dute.

  • “Toponimia”: euskaldun abizenei buruzko hitzaldia, jatorria…
  • Fisika eta kimika laborategia: kimika laborategian saiakuntza interesgarriak eta deigarriak egingo dira.
  • Scape Room: Scape Room joku bat diseinatzea.
  • Appinventor: Android sistemak eta telefonoentzako aplikazioak sortu. Scratch ezagutu behar da (oinarrizko ezagutza)
  • Emakumeak Historian: Historian garrantzia izan duten emakumeak ikertu eta informatika gelan txosten bat osatu.
  • Informatika Olinpiada: informazioa bilatu eta iragazi, ordenagailua eta internet erabiliz
  • “Eraldatzen” hitzaldia: transexualitatea eta generoari buruzko adituek beraien bizipenak kontatuko dituzte.
  • Fitness Day: batxiler 1. mailako ikasleek fitness jarduera batzuk antolatu dituzte.
  • Txirrindulaz ateraldia: Arga paseotik eta txirrindulaz,  ibiladi bat egin Gorputz Hezkuntzak departamentuak antolatuta.
  • Marrazketa Tekniko 0: 2. batxilergoko Marrazketa Tekniko ikasgaiaren kontzeptuak finkatzeko eta indartzeko jarduera, horrela hurrengo kurtsoa ziurtasun gehiagorekin hasi.
  • Matematika 0:  2. batxilergoko Matematika II ikasgaiaren kontzeptuak finkatzeko eta indartzeko hurrengo kurtsoa ziurtasun gehiagorein hasteko.
  • Zientifiko-Kultural pildorak: interesa duten gai zientifiko-kulturalei buruzko bideoak/podcasts sinpleak egin gidoi bat eta zenbait ikerketa prestatu ondoren.
  • Palma olioari buruzko hitzaldia. Palmako olioari buruzko informazioa emango da
  • “Jaten duguna gara” hitzaldia: Ingurumenean eta osasunean jaten ditugun elikagaiek daukaten eragina aztertuko da. Elikagaien sorrera eta osaera ere aztertuko da.
  • Zinema laborategia: Egun hauetan laburmetrai bat prestatuko da, gidoia, jantzien diseinua, eszenatokiak, grabaketa eta edizioa.
  • Eko-hilekoa: hilekorako kopa erabiltzen duten ikasleek erabilera eta abantailak azalduko dituzte.
  • GR 225 ateraldia: Ezkaba kartzelatik ihesaldia gogoratzeko presoek ihesaldian egindako ibilbide zati bat egingo da.
  • Mendillorrin barna ibiltaritza: MendizMendi taldeak eta gure irakasle batzuek prestatutako ibilbide bat egin. 8:30tik 14:30ak arte. Hamaiketakoa, edaria, eguzkitarako babesa eta arropa eta oinetako erosoak eraman.